Total War: WARHAMMER II – The Prophet & the Warlock

Anomaly 2
24,00 TL
Antisquad
11,00 TL
Algo Bot
18,00 TL
Yakuza Kiwami 2
168,00 TL
Football Manager 2019
144,00 TL
179,00 TL
Shenmue I & II
168,00 TL

NOT: Aktivasyon anahtarı geçerli bir Steam hesabında kullanılmalıdır. İnternet bağlantısı gerektirir.

NOT: Bir eklenti paketidir. Çalışabilmesi için Total War: WARHAMMER II ana oyununun Steam kütüphanesinde olması gerekmektedir. Tek başına oynanamaz. 


Kendine özgü görev, mekanik, oynanış ve birimlere sahip Eye of the Vortex ve Mortal Empires hikâye görevlerinde kullanabileceğiniz bu karakterleri aynı zamanda çoklu oyunculu modunda da oynayabilirsiniz.

Özellikler:

  • Yeni görev zincirleri, efsanevi eşya ve yetenek ağaçlarına sahip iki yeni kudretli Lord
  • Skryre (Skaven) veya Sotek (Lizardmen) klanı ile oynama fırsatı
  • 2 yeni ek Lord türü
  • 9 yeni savaş alanı birimi ve çeşitleri
  • Skryre klanı Doomrocket birimi ile savaş alanının hâkimi olun ya da Yılan tanrısını bizzat savaş alanına çağırın 
  • Kilidi açılarak yetiştirilmek ve sahaya çıkarılmak üzere yeni Namlı Alaylar

Büyük Yılan Tanrı Sotek uyuyor olsa da onun en sadık kâhini Tehenhauin uyumuyor. Skavenlerin yaptıklarının bedelini ödeme vakti geldi! 

Tehenhauin Kırmızı Armalı Skinklerin lideri. Yılan Tanrı dünyaya inip ilahi nefretini düşmanlarına yansıtmak için zamanın gelmesini bekliyor. Ancak Skavenler bir kenarda durup bu akının gerçekleşmesini beklemiyor.  

Warlock-Mühendis Ikit Claw Lustria ormanlarındaki Warpstone kokusunu alarak Yıldız Kulesini Skryre klanı adına ele geçirdi. Burayı kıtanın daha içlerine yapacakları akınları koordine etmek için kullanacaklar. Yasaklanmış atölyeyi kullanarak yarattığı çarpık silahlarla Tehenhauin karşısına büyük bir tehlike olarak çıkıyor.


Yeni Efsanevi Lordlar ve Fraksiyonlar


Ikit Claw, Warlock Mühendis (Skaven, Skryre Klanı)

Ikit Claw tüm ırkında olduğu gibi doğal olarak güvenilmez ve bir o kadar tehlikeli. Onun bilim be büyüye olan yeteneği sayesinde tüm zamanların en muhteşem Warlock-Mühendis’i olmasının yanı sıra aynı zamanda onüçler konseyi için vazgeçilmez bir hale getirmiştir.

Ikit, yıkım hedefi çerçevesinde en büyük tasarımı olan kudretli Doomsphere’i gerçekleştirmenin peşinde ve bu tasarımını dünyanın üzerine salmadan rahat durmayacak.

Skryre Klanı, Total War: WARHAMMER II’ye pek çok benzersiz fraksiyon özelliği ve mekaniği getiriyor.


Skryre Klanı Yasaklanmış Atölye

Kötü ünüyle bilinen Yasaklanmış Atölye’ye erişimi olan Skryre Klanı oyuncuları Doomwheels, Doom-flayers ve Silah Ekipleri gibi çeşitli birim güçlendirmelerinden faydalanabiliyor. Oyuncu her kategoride yükseltmeler yaptıkça, başka özelliklerin kilidini de açacak ve en nihayetinde Yasaklanmış Atölye’ye has yeni birimlere erişebilecekler.


Atölye ilerlemesi için gıda ve muharebelerden sonra toplanan yeni bir kaynak olan Warp Yakıtı gerekir. Atölye’deki yeni araştırma kademelerinin kilidi özgün görevler tamamlayarak açılır. Ancak, Atölye’nin sunduğu en ölümcül icat Warpstorm Doomrockets’dir.


Warpstorm Doomrockets

Doomrockets savaş alanında Ordu Yeteneği olarak mevzilenen oldukça güçlü silahlardır. Yasaklanmış Atölye’de üretilir ve kullanım için stoklanabilirler; ancak, savaş başına stoklardan yalnızca bir tanesi ateşlenebilir. WARHAMMER II Irklarının elindeki belki de en güçlü silah olan Doomrockets pek çok birimi tek bir seferde yok etme gücüne sahiptir. 


Doomsphere

Alt İmparatorluk özelliği Skaven fraksiyonlarına sunulan yeni bir özellik olmakla birlikte, kurduğu Alt Şehirlerde Doomsphere yapmak yalnızca Skryre Klanı’na özgü bir yetenektir. Bu devasa Warpstone bombası, altında yapıldığı herhangi bir yerleşim yerini tamamen yok edecek kadar güçlüdür.


Benzersiz Lord – Warlock Master

Warlock Master, muharebede Yıkım Bilgisini kullanan büyücü bir Lorddur. Warlock Master, Doomwheels, Doom-flayers ve Silah Ekiplerine başka bonuslar sağlayan benzersiz yeteneklere sahiptir. Doom-flayers veya Doomwheels kullanabilecek şekilde geliştirilebilirler.


Benzersiz Birimler

  • Ratling Gun Ekibi: Hızlı ateş eden Ratling Gun taşıyan anti piyade silahı uzmanı ekip. Ratling Gun hedeflerini baskı altına alıp hedeflerin hareketini de yavaşlatan yüksek hasarlı silahlardır.
  • Warplock Jezzails: Uzun menzilli, zırh delici nişancı piyade. Bu keskin nişancılar en kaliteli kalkanlara sahiptir ve ateşledikleri cisimler Shieldbreaker etkisi verir.
  • Doom-Flayers: Doomwheelsden daha küçük (ve iki kat daha felaket) Doom-Flayers düşman hatlarını delip geçmek ve zırh delici hasar vermek üzere tasarlanmıştır.

Namlı Alaylar

Bu benzersiz elit birimler Ikit Claw ve Lordları seviye atladıkça seçilebilir

  • Ikit's Zzzzap-Zzzzap!: Bu ağır silahlar düşmanları Zzzzap ile sersemletir! Temas etkisi, hedefin yeteneklerinin tazelenme süresini artırır.
  • Vulkn Tailslashers: Kendi ateş silahlarının etkilerine karşı bağışıklığa sahip olan, yüksek güçlü alevli saldırılar yapan bir haşeredir!
  • Blightscab's Plaguepack: Blightscab's Plaguepack, yakındaki dost birimlere Psikoloji Bağışıklığı niteliği sağlayan Demagoji yeteneğini içerir.
  • Teeth-Breakers: Bu sinsi nişancılar Gizlilik Bombaları taşır, bombalar bu nişancılara anında Sinsice İzleme ve Durdurulamaz niteliklerini kazandırır. 
  • Council Guard: Ustalarının koruması altında talim yapmış olan Council Guard boyun eğmez ve Muhafız yeteneğine sahiptir.
  • Natty Buboe's Sharpshooters: Nişancı ekiplerinin zirvesi olan Natty Buboe's Sharpshooters hem Sinsice İzleme hem de Nişan yeteneklerine sahiptir.
  • Dwarf-Thing Menace: Dawi zırhlarını yarıp geçmek için dört dörtlük olan Dwarf-Thing Menace, Ayrılan Zırh temas etkisine sahiptir ve korku salar.
  • Wheelz of Dooom: Temas ettiği hedefe Cesareti Kırıldı etkisi uygulayan ekstra güçlü cisimler ateşler.
  • Yasaklanmış Atölyedeki kilit projelerin tamamlanmasının ardından beş adet ek Namlı Alay mevcut olacaktır. Bu birimler yalnızca seferde mevcuttur, özel ve çok oyunculu muharebelerde mevcut değildir.
  • Warpfire’s Wheel: Geliştirilmiş yakın muharebe istatistiklerine ve Tazelenme niteliğine sahip, güçlendirilmiş bir Doomwheel.
  • Blackhole Flayers: Bu efsunlu Blackhole Flayers gelişmiş yakın muharebe istatistiklerine sahiptir ve Korku salar.
  • The Doombringers: Artırılmış yakın savaş yeteneklerine ve Kırılamaz niteliğine sahip bu The Doombringers saldırıya uğradığında yakın muharebedeki birimlere katran atabilir.
  • Eye-Takers: Eye-Takers güçlendirilmiş Jezzailleri daha fazla hasar verir ve hedefleri Kör ederek hedeflerin isabetlilik, yakın saldırı ve yakın dövüş savunmalarını azaltır. 
  • Death Dealers: Bu silah ekipleri uzun menzilden yağmur gibi mermi yağdırarak büyük hasar verir ve yeniden doldurma süresi daha kısadır.

Tehenhauin, Sotek Kahini (Lizardmen, Cult of Sotek)

Kırmızı Armalı Skink Tehenhauin, Pestilans Klanı tarafından Lustria’da saçılan korkunç bir veba sonrasında karizmatik bir Sotek Kâhini olarak sahneye çıkmıştır. Hastalığın başladığı Chaqua şehrinden göçü yönetirken, Yılan Tanrı’nın gelişine yönelik kehanette bulundu ve karşı hücumuna katılması için hayatta kalan Lizardmen nüfusunu sancağı altında topladı. Sotek’in kültü büyüdükçe Kâhinin takipçileri de arttı. Tehenhauin uzun yıllar boyunca müritlerini pek çok zafere kavuşturdu.


Sotek Kültü Total War: WARHAMMER II’ye iki yeni sefer mekaniği getirmektedir.

Sotek Kehaneti

Tehenhauin, yeterli miktarda kurban adandığı takdirde Yılan Tanrı’nın dönüp Lizardmen halkına kurtuluşu getireceğini ve Skavenlerin kökünü kazıyacağını düşünüyor. Tehenhauin’e, tamamlandıktan sonra yeni kurban türlerine erişim sağlayan bir dizi benzersiz görev verilecek. Bu görevler tamamlandıkça Tehenhauin benzersiz sancaklar, takipçiler, güçlü geçici etkiler, Namlı Alaylar ve çok daha fazlasıyla ödüllendirilecek.


Sotek’e Kurban

Tehenhauin ve kuvvetleri Lizardmen olmayan ordulara karşı muharebeler kazandıkça, savaş sonrası esirleri Kurbanlık Adak olarak işaretleyebilmektedir. Bu adaklar arttıkça, Sotek Kehaneti görevleriyle erişilebilen kurbanları gerçekleştirmek için harcanabilmektedir.


Kurbanların zirvesi: Sotek Duası

En yüksek seviyeli kurban, Tehenhauin’e bizzat Sotek’i çağırma yeteneği sağlar, Tehenhauin düşmanlarına yıkıcı bir hasar vermek için muharebede Yılan Tanrı’nın görünüşe bürünür.


Benzersiz Lord: Kırmızı Armalı Skink Şefi

Kırmızı Armalı Skink Şefleri, kendi özel beceri ağaçlarına sahiptir ve ordularını yönetme kabiliyetine sahip güçlü, yakın muharebe odaklı Lordlardır. Bir Boynuzlu, bir Riperdaktil ve sonradan Kadim Stegadon sürebilir.


Benzersiz Birimler

Tehenhauin’in orduları yepyeni savaş alanı birimlerini yetiştirebilir ve sahaya sürebilir:

  • Kırmızı Armalı Skinkler: Muhteşem silahlarla kuşatılmış olan Kırmızı Armalı Skinkler zırh delici hasar verir. İnanılmaz bir hızla hareket eden bu birimler düşmanın kanadını hızla çevirmek ve düşmana yandan ya da arkadan saldırmak için yeterli ekipmana sahiptir.
  • Semender Av Sürüsü: Ateştopları atan, yakın muharebede alevli saldırılar yapan ve korku salan, güçlü menzilli saldırıya sahip canavarlar. Yüksek hızları, alanda hızlı bir şekilde yeniden pozisyon alabilmelerini sağlar.
  • Kadim Semender: Devasa ateştopları atıp yüksek hasar veren ve hedefi başka ateş saldırılarına karşı zayıf kılan devasa ve mukaddes Semender. Antik Semender yakın muharebede alevli saldırılar yapar ve korku salar. 
  • Ripperdactyl Riders: Skinkler tarafından sürülen uçan antipiyade süvarilerdir, yakın muharebede güçlü zırh delici hasar verir.
  • Kadim Stegadon: Sırtına Tanrıların motoru yüklenmiş olan ve Alevli Hiza ışın saldırısı kullanabilen Kadim Stegadon çeşididir, Koruma Delaleti ile yakındaki dost birimleri koruyabilir.
  • Bastiladon: Sotek’in Arkı yüklenmiş bir Bastiladon, savaşta etrafa zehir hasarı veren yılanlar çağırabilmektedir.


Namlı Alaylar

Tehenauin’in orduları artık yepyeni Namlı Alayları sahaya sürebiliyor. Bu alaylar, Sotek’e uygun kurbanlar sunulduktan sonra yetiştirilebiliyor.

  • The Thunderous One: Xacmac’ın Yargısı yeteneği ile donatılmış olan The Thunderous One, yakın muharebede mücadele ettiği düşmanların üzerine yıldırım okları çağırır.
  • Star Chamber Guardians: Bu mukaddes savaşçılar, Uzman Hücum Savunması, Büyülü Saldırılar ve Muhafız niteliklerine sahiptir.
  • Colossadon Hunters: Uzman canavar savaşçılar olan Collossadon Avcıları, Büyükler karşı Bonus yeteneğine sahiptir.
  • Pop-Hopak Ekibi: Pop-Hopak ekibi İlkel İçgüdü niteliğine sahip değildir ve hem Öncü Mevzilenmesi hem de Psikoloji Bağışıklığı niteliklerine doğuştan sahiptir.
  • Chaqua Lejyonları: Bu efsanevi Saurus savaşçıları, yakındaki dost birimlere ciddi bir menzilli direnci sağlayan Chaqua Kalkanı yeteneğine sahiptir. 
  • Umbral Tide: Yorulmak bilmeyen ve gizliliği elden bırakmayan Umbral Tide hem Sinsice İzleme hem de Mükemmel Enerji niteliklerine sahiptir.
  • Sotek Grubu: Savaş meydanlarının gediklilerinden olan Sotek Grubu boyun eğmez bir topluluktur ve muharebede can puanı kaybını geçici olarak durduran Ölmeyi Reddet yeteneğine sahiptir. 
  • Pahaux Gözcüleri: Bu çevik, kanatlı savaşçılar %20 Fiziksel Direnç sağlayan Atlatma ve hedefin zırhını geçici olarak düşüren Yarıcı Kaya bırakma niteliğine sahiptir.

NOT: Aktivasyon anahtarı geçerli bir Steam hesabında kullanılmalıdır. İnternet bağlantısı gerektirir.


Binyıllar önce Chaos istilası altındaki High Elf’lerden bir büyücü konseyi, devasa, büyülü Vortex’i yarattı. Amaç denizdeki bir girdap gibi Winds of Magic’i toplamak ve iblis güruhlarını Realm of Chaos’a geri yollamaktı. Ancak şu an Great Vortex’te sorunlar baş göstermektedir ve dünya bir kez daha yıkımın eşiğine gelmiştir. Fırtınayı iyileştirmek ve felaketi önlemek için büyük güçler devreye girmiştir. Ancak barındırdığı muazzam enerjileri kendi kötücül amaçları için kullanmayı amaçlayanlar da bulunmaktadır. Yarış başlamış durumda ve dünyanın kaderi kazananın ellerinde olacak. Ulthuan’ın Koruyucusu Prens Tyrion, Vortex’in kıtalarının üzerinde yer aldığı High Elf’lere liderlik ederek onu umutsuzca yatıştırmaya çalışacaktır.

Tahtırevanı üzerindeki Slann Büyücü-Rahip Mazdamundi de Lustria’dan kuzeye doğru yol alan Lizardmen savaşçılarını yönetmekte. Onun da amacı felaketi önlemek olsa da The Old Ones’ın yöntemlerini benimsemiş durumda. Witch King Malekith ve onun sadist Dark Elf güruhları Naggaroth’tan ve labirentleri Black Arks’tan çıkmışlardır. Vortex’te büyük bir zayıflık ve de yok oluşunda büyük bir fırsat tadı almıştır. Bu sırada dördüncü, gizli ırk beklemektedir, amaçları ve yöntemleri bilinmemektedir. Ortaya çıkma günleri yakındır.

Dört ırk, dört sonuç, tek bir amaç: Great Vortex’in kontrolü.


Üçlemenin ikinci oyunu ve ödüllü Total War: Warhammer’ın devamı Total War: Warhammer II, oyunculara Lustria, Ulthuan, Naggaroth ve Southlands’in geniş topraklarına yayılan, nefes kesici, hikâye odaklı bir ana oyun modu sunuyor. Great Vortex Senaryo modu nihai ve nefes kesen bir oyun sonunu titizlikle hazırlayarak şu ana kadarki hiçbir Total War oyununda bulunmayan bir tecrübe sunuyor.

Warhammer Fantastik Savaşları serisinden 4 ikonik ırka mensup 8 efsanevi lord olarak oynayan oyuncular, Great Vortex’i stabilize etmek ya da dengesizleştirmek için bir dizi büyülü ritüeli başarıyla gerçekleştirmeli, bu esnada rakip ırkların hedeflerine daha önce varmalarını da engellemelidir. Her efsanevi lord haritanın farklı bir bölgesinde oyuna başlar ve her bir ırk özel senaryo mekanikleri, hikâye sunumu, savaş taktikleri, ordular, canavarlar, Büyü Yazıtları, efsanevi karakterler ve yepyeni savaş alanı bombalama yetenekleriyle kendine has bir oyun tarzına sahiptir.

 

Çıkışından kısa bir müddet sonra tüm Total War Warhammer ve Total War Warhammer II oyuncuları karma bir senaryo moduna kavuşacaklar. Eski Dünya ile Naggaroth, Lustria, Ulthuan ve Southlands’in topraklarını tek bir epik haritaya birleştiren bu modda oyuncular iki oyunun da ırklarıyla devasa savaşlara girebilecekler.



programattik