This War of Mine: Stories - The Last Broadcast

Soul Gambler
6,00 TL
Frostpunk
48,00 TL
Moonlighter
29,00 TL
Spacecom
18,00 TL

​NOT: Aktivasyon anahtarı geçerli bir Steam hesabında kullanılmalıdır. İnternet bağlantısı gerektirir

NOT: Bir eklenti paketidir. Çalışabilmesi için This War of Mine ana oyunu gerekmektedir. Tek başına oynanamaz. 


"The Last Broadcast", This War of Mine: Stories'in ikinci içerik paketidir. Meg Jayanth'ın (80 Days) fikrinden ilham alan bu bölüm umutsuzluk döneminde gerçeğin rolünü araştırıyor.


Uzun zamandır beklenen bu DLC tümüyle yeni bir senaryo oyuna ekliyor. Bunun yanında yeni oynanış mekanikleri, oynanabilir siviller ve çoklu sonlar yer alıyor.


Savaşta parçalanmış bir şehirde radyo yayını yapan operatörü olarak, gerçeğin kurban edilebileceği bir çizgi olup olmadığı ikilemiyle yüzleşin. Bir zamanlar Ira Glass'ın da söylediği gibi "Radyoda iki aracınız vardır. Ses ve sessizlik".

​NOT: Aktivasyon anahtarı geçerli bir Steam hesabında kullanılmalıdır. İnternet bağlantısı gerektirir.


This War of Mine’da üstün yetenekli bir askeri değil, kuşatma altındaki bir şehirde hayatta kalmaya çalışan bir grup sivili yönetiyor; açlıkla, ilaçsızlıkla ve keskin nişancılar ve yağmacılardan kaynaklı tehlikelerle mücadele ediyorsunuz. Bu oyun savaşa tamamen yeni bir açıdan yaklaşıyor.

This War of Mine bir gece-gündüz döngüsüne sahip. Gündüzleri keskin nişancılar sizi sığınağınızdan çıkmaktan alıkoyuyor, bu nedenle işinize yarayacak eşyalar yaparak, ticaret yaparak ve hayatta kalan diğerleriyle ilgilenerek sığındığınız yeri ayakta tutmaya odaklanıyorsunuz. Geceleri ise sivillerden birini hayatta kalabilmeniz için gereken erzakları bulabilmek için çeşitli bölgelere göreve götürüyorsunuz.

Ölüm-kalım durumlarında vicdanınıza dayalı kararlar verin. Sığınağınızdaki herkesi korumaya çalışın ya da daha uzun süre hayatta kalabilmek için bazılarını feda edin. Savaş sırasında iyi ya da kötü karar yok; yalnızca hayatta kalma var. Bunu ne kadar çabuk öğrenirseniz o kadar iyi.



Öne çıkan özellikler


  • Gerçekte yaşanan olaylardan ilham alındı


  • Hayatta kalanları kontrol edin ve sığınağınızı yönetin


  • Silah, alkol, yatak ya da fırın yapın. Hayatta kalmak için ne gerekiyorsa…


  • Genellikle acıması olmayan ve duygusal olarak zorlayıcı kararlar verin


  • Yeni bir oyuna başladığınızda rastgele bir şekilde oluşan dünya ve karakterler


  • Oyunun temasını tamamlayıcı kömür tarzında bir estetik
programattik