Witcher 3'ün Her Yeri Görev Dolu Olacak

Oyun yönetmeni Konrad Tomaszkiewicz'nin söylediğine göre "The Witcher 3'te piksel başına düşen görev sayısı insanlığın ulaşabileceği en üst seviyede."

"Görev tasarımı ve yazımı için ekibimize birkçok kişi kattık ve yan görevlerin oyunu kesmeyen yapıda, oyunun dünyası ile uyumlu olmaları için çalışıyoruz."

"Klişelerden uzak duruyoruz ve her ayrıntıyı özenerek hazırlıyoruz. Her NPC'nin inandırıcı bir geri plan hikâyesine, her bölgenin kendi kültürel öğelerine sahip olması için çabalıyoruz."

"Witcher'ın açık dünya oyunu olması oyunun ana özelliği değil, yalnızca onun daha bütünlüklü bir tecrübe olması için atılan bir adım. Oyunun geçtiği dünya büyüdü ve sınırlar kalktı ama en fazla odaklandığımız nokta hâlâ anlatım."


programattik