Total War: Rome II'de Her Askerin Bir Birey Olduğu Hissettirilmeye Çalışılıyor

Total War serisinin yapımcısı Creative Assembly bir taraftan oyunun çapını, savaş alanlarını ve ordu sayılarını büyütürken bir taraftan da kamerayı askerlerimize yaklaştırdığımızda gördüklerimiz üzerine yoğunlaşmış durumda.

Rome II'nin savaşlarının baş tasarımcısı Jamie Ferguson şöyle söylüyor: "Her bir birim için varyasyonlar ve randomizasyon sağlamak için çalışıyoruz. Zırh ve ekipmanların bir yerleri kırılmış ya da çatlamış olabilecek. Her bir zırh her bir kılıç birbirinden farklı görünecek. Temel tasarım aynı olsa bile küçük dokunuşlar sayesinde her biri farklı hissettirecek. Bunu her bir birimin bir birey gibi hissettirmesini istediğimiz için yapıyoruz."

"Elinizin altındaki yalnızca bir ordu değil. Bu insanların her birinin birer kişiliği var. Bazıları yanındakiyle savaşın gidişatı hakkında konuşuyor bile olacak. Bütün bunlar yaşatmak istediğimiz tecrübeyi 'insanileştirmek' adına. Oyuncuların bazı noktaların diğer bazı noktalar ile çarpışmasından fazlasını görmesini istiyoruz. Savaşın içinde olmalarını ve hiç görmedikleri diktatör bir devlet adamı adına ölümüne savaştıklarını görebilmeleri bizim için önemli, ki buradaki diktatör de siz oluyorsunuz."


İLGİLİ ÜRÜNLER

348,00 TL
Türk Telekom internet müşterilerine özel
29,00 TL x 12 ay taksitle!
programattik