FarCry 3 kahraman olmanın bedelini anlatıyor

FarCry 3’ün bölüm tasarımcısı Mark Thompson, Far Cry 3’ün hikaye olarak neyi baz aldığını açık bir dille anlattı. Jason’ın hikayesi biraz farklı.

Oyunun ana karakteri olan Jason, daha önce ne silah kullanmış ne de birinin öldürmüş biri olarak adaya geliyor arkadaşlarıyla. Yapacağı şeylerse tam anlamıyla kötü adamların yapacağı şeyler. Yine de kendisinin bir kötü adam olmadığını vurguluyor Mark. Bu bir iyi ile kötünün seçimi değil. FarCry oyunlarındaki ahlak sisteminin olmamasını da buna bağlıyor. İyi ile kötünün de kesin olarak bir birinden ayrılmadığı halde bunu oyuna yansıtmadıklarını söylüyor. Oyuncuları yargılamayan, oyunda sadece öldürmeyi hedef gösteren, oyuncudan ateş etmesini isteyen çünkü hikayenin böyle olduğunu belirtiyor. Daha öne hiç silah kullanmamış bir karakterin hayatta kalmak ve çevresini kurtarmak için neler yapması gerektiğini, kahraman olmasını ve bunu yaparken de bedelini ödemesini konu alıyor. Die Hard filmlerinde ana karakteri günlük yaşamda neler yaptığını asla görmediğimizi ama bu oyunda kahramanın en sade haliyle yer alacağını da vurguluyor Mark.



İLGİLİ ÜRÜNLER

148,00 TL
Türk Telekom internet müşterilerine özel
12,33 TL x 12 ay taksitle!
programattik