Bloodstained yeni ek paketi neler getiriyor?

Castlevania gibi muhteşem bir oyun serisini oyun dünyasına kazandıran Koji Igarashi’nin keşif odaklı rol yapma oyunu Bloodstained: Ritual of the Night çok beğenilmiş ve oyun severlerden övgüler toplamıştı.

Şimdi bu harika oyuna kısa bir süre içerisinde gelecek güncelleme ile birlikte Bloodstained’i defalarca yeniden oynamanızı sağlayacak, hızlı bir oynanış sunan Zangetsu karakteri ve Randomizer özelliği geliyor.


Zangetsu

Bloodstained’i iyi sonla bitirirseniz artık ikinci oynanışınızda Zangetsu karakterini seçebileceksiniz. Zangetsu’yu seçtiğinizde tüm hareketlerini ve dövüş yeteneklerini kullanabileceksiniz. Zangetsu shardbinder olmadığı için Miriam gibi shard’ları kullanmıyor, bunun yerine MP harcayan bazı özel yetenekler ile kılıcının gücünü kullanarak düşmanlarının üstesinden gelebiliyor.


Zangetsu karakteri hızlı tempolu dövüşe odaklanarak Miriam’dan farklı bir oynanış deneyimi sunacak. Ayrıca Zangetsu ile oynadığınızda tüketilen eşyalar, ekipmanlar, zanaatkarlık, hazine sandıkları, görevler ve ara sahnelerdeki videolar devre dışı olacak.

Zangetsu


Randomizer

Randomizer, Bloodstained'ın ana hikayesini oynarken, farklı bir deneyim sunmak üzere sekiz farklı oyun parametresini ayarlamanıza izin verir. Genel oyun ve görevlerinin hedeflerini, kayıt ve warp odalarının yerini, dükkanları, anahtar öğeleri ve ayrıca düşmanlardan düşenleri de ayarlayabileceksiniz.


Örneğin, düşmanlardan düşen eşyaların (shard veya item) tamamen karıştığı bir oyun kurabilirsiniz, yani bir Toad yerine bir Aello'dan Release Toad ile sonuçlanabilirsiniz.


Son olarak, bir yere yazmak, referans olarak saklamak veya başkalarıyla paylaşmak istemeniz durumunda randomized oyununuzun Seed’ine erişebilirsiniz. Oyun ayrıca oyunu ne kadar hızlı tamamlayabileceğinizi izlemek için bir zamanlayıcı sağlar, böylece bir Seed’i paylaşırsanız, aynı rotayı en hızlı kimin tamamlayabileceğini karşılaştırabilirsiniz.


Randomizer

Ayarlanabilir sekiz parametre:

GOAL: Bu, verilen Tohumun kazanma koşulunu belirler ve karşılığında hangi öğelerin “Anahtar öğeler” olarak adlandırıldığı ve haritanın ne kadarının oyunda olacağı üzerinde bir etkisi vardır.

KEY ITEMS: Bunlar, oynanışı tamamlamak için gereken öğelerdir. Diğer seçenekler bu öğeleri daha da değiştirebilir. Öğeler, ilerlemenizi engelleyecek şekilde rastgele seçilemez.

  • Karışık: (Varsayılan) Key Items karıştırılır, ancak her zaman bir Key Item konumunda ortaya çıkar. Bir boss'u yenerek kazandığınız key items  (örn. Çift Zıplama) bir boss'dan gelecek - ama aynı boss'dan değil!
  • Anywhere: Key Items genel eşya havuzuna eklenir ve ayarlara bağlı olarak her yerde bulunabilir. Bu parametre seti ile Boss ödülleri küçük hatta önemsiz olabilir.


 SAVE / WARP ROOMS:

  • Unchanged: Odalar ana oyunda olduğu gibi görünür.
  • Karışık: (Varsayılan) Save ve Warp odaları karıştırılır.


ITEMS:

  • Retain Type: Silah gibi belirli bir türdeki eşyalar, her zaman bir silahın doğacağı yerde doğacaktır. Örneğin, başlangıçta bir Whip tutan bir sandık artık bir Rapier tutabilir, ancak asla HP tüketim eşyası tutamaz.
  • Retain Method: Öğeler her zaman başlangıçta yaptıklarıyla aynı spawn yönteminde görünecektir. Yani. Sandıklarda bulunan eşyalar kendi aralarında karışacak, duvarlara gizlenen eşyalar duvarlarda gizli kalacak vb.
  • Total Random: (Varsayılan) Bu, söz konusu konumdaki orijinal öğeden bağımsız olarak herhangi bir öğenin herhangi bir yerde ortaya çıkmasını sağlar. Diğer ayarlara bağlı olarak ek sınırlamalar olabilir.

ENEMY DROPS: Bu ayar, düşmanlar tarafından düşürülen her şeyi yönetir.

  • Unchanged: Düşmanlardan düşenler ana oyunla tutarlı şekilde kalır.
  • Mixed Shards: Düşmanlar shard düşürebilir. “Retain Type” seçilirse, bu aynı tipteki shardları bir arada tutacaktır (Bir düşman Effective Shard düşürürse, şimdi farklı bir Effective Shard düşürecektir).
  • Mixed Items: (Varsayılan) Sadece bir düşman tarafından atılan fiziksel eşyalar rastgele seçilebilir. “Retain Type” seçilirse, düşenler orijinal ayara benzer olarak kalır.
  • Kaos: Eşyalar ve Shard’lar rastgele bir şekilde atanabilir ve herhangi bir şeyle değiştirilebilir.

QUESTS

  • Unchanged: (Varsayılan) Görevler değişmez.
  • Shuffled: Bu, Görev Ödüllerini diğer ayarlara göre dağıtır.Soru gereksinimleri aynı kalır, ancak ödüller değiştirilir. Bu, “Retain Type” (karıştırılan benzer öğeler) “Retain Method” (geçerli öğelerin tümü kendi aralarında karıştırılır) ve “Total Random” ayarlarına uyacaktır.

SHOPS

  • Unchanged: (Varsayılan) Dükkan ana oyun ile aynı kalır.
  • Shuffled: Bu, “Retain Type” (karıştırılan benzer öğeler) “Retain Method” (geçerli öğelerin tümü kendi aralarında karıştırılır) ve “Total Random” ayarlarına uyacaktır.

CRAFTING: Bu ayar tüm üretim sistemlerini, Silahları, Üretimi ve Shard’ları etkiler.

  • Unchanged: (Varsayılan) Üretim ana oyundan farklı değil.
  • Shuffled: “Retain Type” üretim malzemelerini yönetir. “Retain Method” Üretim Sonuçlarını yönetir ve “Total Random” her ikisini de karıştırır.

Örnekler:

Karışık Set – Retain Method

  • Core game: Mithril + Damascus = Swordbreaker
  • Randomizer: Mithril + Damascus = Dragon Shoes

Karışık Set – Retain Type

  • Core game: Mithril + Damascus = Swordbreaker
  • Randomizer: Ectoplasm + Saltpeter = Swordbreaker

Karışık Set – Total Random

  • Core game: Mithril + Damascus = Swordbreaker
  • Randomizer: Gold + Baselard = Country Dress

Muhteşem Bloodstained: Ritual of the Night deneyimini hala yaşamadıysanız şimdi tam zamanı! 


Giriş yapmak istediğiniz aboneliği seçiniz.