Battlefield 4 Yapımcılarından Samimi Açıklamalar

Battlefield 4'ün sorumlu yapımcısı Patrick Bach, VG247'yle yaptığı röportajda birçok konuda samimi açıklamalarda bulundu:

"DICE'ta çalışmaya başladığımdan beri değer yargılarımız değişmedi. Bu hem iyi hem de kötü bir şey. Yaptığımız şeye hâlâ inanıyoruz; harika oyunlar geliştirebilmek adına düşünce şeklimizin doğru olduğuna hâlâ inanıyoruz."

Call of Duty: Ghosts ile karşılaştırılmaları konusunda ise şunları söylüyor.

"Bir kazanan olmak zorunda değil. İnsanın zevkiyle ilgili bir şey. Elbette benzerlikler var ve evet, oyununuzun en iyi FPS olmasını istiyorsunuz. Ama insanların zevkleri de farklı farklı. Film, yemek gibi konularda olduğu gibi tartışmasız en iyi diğe bir şey yok."

"Bizim için önemli olan yapabileceğimiz en iyi Battlefield'ı yapmak. Temel değerlerimize ve marka için en iyi olduğunu düşündüğümüz şeylere bağlı kalmak. Battlefield 3 ile çıtayı çok yukarılara taşıdık ve özellikle Battlefield 3'ün çok uzun süre geliştirildiği düşünülürse onu geçmenin çok zor olduğunu da biliyoruz."

"Oyuna eklediğimiz özelliklerin oyunun temelini bozmamasına dikkat ettik. Çılgınca özellikler ve çılgınca değişiklikler ile insanları oyununuzdan yabancılaştırmak istemezsiniz."

"Oyunu daha eğlenceli, daha derin, daha sürükleyici ve daha bağlayıcı yapmaya odaklandık. En önemli değişiklikler fragmanlardan ya da ekran görüntülerinden anlaşılacak cinsten değişiklikler değil. Gerçek farklılıklar oyunun başına oturduğunuzda kendini belli ediyor."

 

Giriş yapmak istediğiniz aboneliği seçiniz.