Battlefield 4 Multiplayer Sınıfları Hakkında Detaylar

Battlefield 4'ün oynanış mekaniklerini tasarlayan Alan Kertz'in söylediğine göre her sınıfın Amerikan, Rus ve Çinli versiyonları savaş alanında farklı görünecek.

Battlefield 4'teki sınıflarda üçüncü oyundakiler temel alınmış ancak her sınıfın rolünde ve alt-rolünde daha fazla esneklik olacak.

Örneğin Engineer anti-araç silahları konusunda daha fazla seçeneğe sahip olacak ve araçları durduran silahlar ile güdümlü silahlar Engineer'lara daha fazla taktik çeşitlilik getirecek. Bu, yüksek hasar veren ve kullanması nispeten zor olan RPG-7V2 gibi silahlardan düşük hasarlı MBT LAW gibi silahlara her şey için geçerli.

Support daha ofansif seçeneklere de sahip olacak. Battlefield 3'teki C4'ler ve Claymore'lar yine elinin altında. MX25 hedefleri sindirmek için kullanılacak. Yeni eklenen mortar düşmanlara uzaktan hasar verebilecek. Ayrıca Support'lar hafif tüfek ve DMR taşıyabilecek.

Recon'lar için keskin nişancı tüfekleri ve mekanikleri elden geçirilmiş durumda. Oyunda yeni dürbünler ve aksesuarlar da yer alacak. Ayrıca Recon'lar MAV, T-UGS ve Radyo Vericisi kurabilecek.

Assault'lar halen saldırı ve iyileştirme görevine sahipler. Ama tek bir askeri zaman içinde iyileştiren First Aid Pack ve odaları temizlemeye yarayan 40mm flashbang ile daha fazla hareket yeteneği kazanıyor.


Giriş yapmak istediğiniz aboneliği seçiniz.